Sista showen i dag!

I dag har vi sista showen i Peoria. Sedan har vi en 10 timmar bussresa till Chattanooga, TN. Veckan har varit bra. Jag fick äntligen göra Aurora och Philip i går. Så himla kul, tiden bara flyger fram...Det gick sådär, paret var ganska bra men mitt solo inte så bra. Jag blir för nervös för mina hopp. Så dumt för jag vet ju att jag kan. Blir bara besviken på mig själv...Men jag ska bita i hop och jobba på det! Vi ska nu filma en gån gi veckan i kostym för att bli säkrare så det finns chans att vi kan göra det ändå..

nu måste jag kila, dags för show!

Kommentarer :

#1: Maja

Hej söta Sofie!



Här är livet som småbarnsförälder underbart men ibland utan 100% sömn är man en aningen trött :-)



När jag blir nervig eller oroar mig för nåt tänker jag alltid på vad det värsta som kan hända..



Fråga dig själv:



Varför blir du nervös Sofie? Vad är det värsta som kan hända? Du ramlar och det gör ont. Är sannolikheten stor att du kommer ramla? Nej! Du har gjort detta 1000ggr förr och kommer med största sannolikhet klara det! :-)



Puss o kram

Maja och lille Alvin



skriven
#2: sofie roberg

hej maja och lilla Alvin!

så sött namn, det blir jätte bra. förstår att det inte alltid är lätt att vara småbarnsförälder men det måste vara underbart! längtar tills jag får träffa er!



Ja du har rätt, vet att det inte är farligt ute där och jag kan detta. blir bara värre när jag är nervös. jag ska försöka komma över detta för jag vet att vi kan!



ta hand om er!

pusss

skriven
#3: Erlingtilda

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

skriven

Kommentera inlägget här :