Uppdatering fortsätter...

Peoria, IL denna vecka:

Vi reste måndag denna vecka ist för efter showen på söndag. Det var rätt skönt faktiskt, man kan hålla vanliga rutiner bättre då...Vi kom fram vid 17 tiden på måndag (förresten nu skiljer det 7 h till sverige igen). Trött och sömnig från en 8 h bussresa men vi har 3 lediga dagar då första showen är på torsdag så vi gick ut en sväng på måndagskvällen. Blev så himla sugen på drinkar så när vi mathandlade köpte vi så vi kunde göra pinacoladas och white russians i min smoothie maskin. Super gott! Så efter några drinkar var klackarna på och vi var redo för dans. Vi hittade en club bara 2 blocks från hotellet där vi var ett gäng som spenderade några timmar. Det var skoj men aj sådan träningsvärk jag fick i vaderna, inte lätt att dansa i  nya höga klackskor men det var det värt!

Gårdagen tog vi det rätt lugnt, promenerade lite då vädet är väldigt vackert men som sagt höst i luften. Vi kollade sedan en film och åt hemmalagade hamburgare, jamm! Samt gjorde jag lite yoga då kroppen var för trött att köra gym..Men nu ska jag ta mig en köptur längs vattnet sedan får vi se vad dagen har att erbjuda.

Peoria riverwalk.

Peoria är belägen vid Illinois River som syns i bakgrunden.

Kommentera inlägget här :