Uppdatering!

Ja nu är det på tiden att jag uppdaterar..Vet att det gått över en vecka men har haft super dåligt internet förra veckan...Men här en sammanfattning sedan senaste inlägget:

Auburn hills, MI var vi i förra veckan. Det var en vecka som flög fram och rätt tuff med mycket jobb..Måndag bestod av sovmorgon, härlig brunch, mathandling och en titt på ett jätte mysigt utomhus köpcenter. Kvällen avslutades med lite spa då hotellet, hade härlig pool, jacuzzi och bastu. Tisdagen ägnade jag åt shopping. Ett JÄTTE stort outlet köpcenter med massor av bra shopping. För min del blev det behövliga saker samt ett par klackskor på super rea och en coach väska. På kvällen var jag på massage som alltid är lika skönt! Onsdagen åkte jag till en liten park där jag promenerade i skogen. Jag älskar att vara ute men det är inte alltid det går att bara gå ut och gå i USA för det är bil som gäller, något jag saknar men jag gör det bästa av det..Kändes som riktig höst då löven var färglada och från en dag till nästa var sommarvärmen borta men jag hittade mig en liten mysig brygga att sola lite på ( ja ja vet att jag är en riktig solgud..) Efter det var det en späckad vecka med massor av show, jag har varit tingeling och dvärg hela tiden då en tjej är sjuk. Verkligen jobbat mer än vanligt och svetten rinner men varit kul med. Kommer in i alla roller mer när man gör dem mycket.


Höstbilder från parken.

Kommentera inlägget här :