God middag!

Ja i kväll har vi ätit en god middag igen. I kväll blev det stekt kött, klyft potatis, stekta grönsaker bestående av morötter, bönor och svamp samt grönsallad, mycket gott! Riktigt kul att laga när man har tid och smakar ännu bättre när man är vrålhungrig. Så här såg det ut:

Vi har nu bytt hotell till ett som är bättre. Lite bättre område så man vågar vista sig ute.
Här är köpcener och massa affärer samt ställen att äta på. Drygt att flytta men det blev bättre. Detta hotell har även en utomhuspool så den provade jag lite i dag medan Matvey var och shoppade. Vädret är ganska varmt och soligt så jag blev super varm efter att varit ute och tränat. Bestämde att jag gör mer nytta vid poolen än köpcenter då jag ändå inte behöver shoppa något mer just nu.. Matvey därimot storshoppade och allt var jätte snyggt! kände mig som dig mamma när du sitter hemma och väntar med spänd förväntan hur det ska gå för pappa om han är i väg själv. Men det gick riktigt bra och allt blev godkänt!

I morgon är första showen. Innan dess ska jag bara träna och slappa. Försöker komma in i lite vardag och det passar ju bra nu när det inte är något speciellt att se. Har tränat och ätit väldigt bra så jag mår toppen!

Kommentarer :

#1: Maja

Haha stackars Matvey.. tur han inte kan svenska :-)



puss o kram

skriven

Kommentera inlägget här :