Gud vad jag är arg!!!!

Ja vänta är det värsta jag vet tror jag...Inte blir det bättre att göra det när man är trött och bara vill hem och sova. Jag och Matvey var kvar och tränade efter showen i kväll och var klara vid 23, ringer då taxi och efter super lång väntan kom den äntligen vid 24..Usch säger jag bara men sånt är livet i bland..Drygt bara när vi har en lång dag med 3 shower i morgon som väntar...

Vi hade ialla fall trevligt i går när vi hade vårat opening night party efter showen. Det har alla shower normalt första veckan på touren men vi sparde vårat lite då bugeten är tajt nu för tiden så vi fick mer ut av det att göra det här än i Chicago. Det var olika förrätter som var mycket gott samt 3 varsna drinkar ingick. Vi var på en resturang i närheten som vi hade hyrt. Det höll på från 23-1.00 då vi hade haft show innan. Det var snabba puckar att göra sig i ordning men det gick..(Dock tycker jag mer om att ha tid på mig...) Men man får ta allt för vad det är..

Avslutar med några bilder innan jag verkligen måste sova...


Jeremy (managern för showen som ordnande allt och hans fru Alejandra

En som alltid äter!

Kommentarer :

#1: Sirran

Fina bilder sotis!

Min adress:

Siri Fagerlund #576

4513 Manhattan College Parkway

Bronx, NY

Zip code 104 71

skriven

Kommentera inlägget här :