Ipod touch och amerikansk mobil=)

Ja i dag har vi shoppat jag och Matvey! Måste ju passa på när vi har best buy (all elektronik lite billigare, en amerikansk jätte kedja) och Wallmart som säljer allt mellan himmel och jord inom gång avstånd...Jag glömde ju min Ipod på flyget hem från USA i våras och fick aldrig tillbaka den så jag behövd verkligen en ny. Det är från den som vi lyssnar på musik på isen och tränar på alla nummer.. Drygt att behöva låna hela tiden av någon..

Jag köpte mig en Ipod touch 8 GB då den bara kostade lite mer än en vanlig Ipod nano 8 GB. Lite kul att ha något nyare och mordernare när jag ändå måste köpa nytt..Nu är det bara att lära sig hur den funkar..Men jag känner mig jätte nöjd! Vart sugen på en iphone med men det är ingen idé här då vi inte ringer tillräckigt mycket och det är bara med olika kontrakt. Därför valde jag Ipod touch istället och så köpte vi billiga mobiler med kort till. Vi började med 60 min för 20 dollar som räcker i 3 månader sedan måste vi fylla på. Tror det blir bra då vi inte ringer mycket men ändå skönt att ha så man kan ringa om man behöver. Mitt nummer är 941-840-3567.


Vi passade även på att köpa lite basic saker så vi har av allt. Vi åker ju buss hela tiden mellan ställerna nu så då behöver vi inte tänka på övervikt och kan resa med lite mat och så som kryddor och sånt som är onödigt att kasta för varje vecka. Shoppingen tog verkligen hela dagen men det var skönt att det få det gjort, var ändå inte så soligt..Men han ändå med att simma lite i morse i poolen. Annars bara tagit det lugnt i dag (vi var lediga) och laddat för 5 dagar till med reharsals...

Samsung T105G

Detta är jag ägare av nu=)

Kommentarer :

#1: Maja

Alltid roligt med lite nya prylar :-) Snart ska vi hämta vår vagn :-)



Här skiner solen faktiskt och det är riktigt härligt ute. Nu har jag börjat min examenstermin. De har special designat den så att jag endast behöver göra examensarbetet denna termin och resten nästa :-D

Skönt att ha nåt att göra utan att känna stress o press.



Ha det bäst!



puss o kram

skriven
#2: sofie roberg

Ja visst är det alltid kul med shopping! Spelar egentligen ingen roll om det är stora eller små grejer..=)



Är ni redo för den lilla snart nu!? Skönt att du fått så bra lösning på skolan. Hoppas du mår bra Maja! Tänker på er!



puss kram

skriven
#3: Mamma.

Bra, nyttig och kul shopping tycker jag :)

Ha det gott, kram mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :