Slut på ledigt...

Ja nu är 3,5 dag av ledighet över..Det ska faktiskt bli riktigt kul med show nu, känns skillnad att vi varit lediga längre så man är redo igen men det är behövligt mellan varven. Samt behöver man ha lite tråkigt i bland med för att kunna längta till något igen och se fram emot det. Du har alldeles rätt Maja! Förresten får jag passa på att grattulera till de blivande föräldrarna, läste precis på Siri blogg. Längtar till mer uppdatering på fronten!

Som sagt jag har inte gjort så mkt dessa dagar. Haft lite vardag, tvättat, lagat hemlagad mat, varit på gymet, tränat yoga 2 gånger (något jag gillar riktigt mkt och ska fortsätta med, jätte bra komplement till vanlig gymträning samt varvar man ner skönt). Har även varit på badhuset och bastat och badat något jag alltid tycker om. Har inte varit så mkt speciellt att se här i Dayton vilket är tråkigt men tog mig en liten promenad iaf då vädret varit väldigt fint de senaste 2 dagarna (ja det stämmer verkligen att efter regn kommer sol!) och hittade en liten park. Lägger upp några bilder i morgon.

Nu är det showtime!

Kommentarer :

#1: Maja

Tack så mycket underbara Sofie!



Puss o kram från oss alla

skriven

Kommentera inlägget här :