Glad Påsk!

Påsken bilder, påsken
Jag vill passa på att önska alla nära och kära en riktigt glad påsk. Detta är min första påsk på 3 år i Sverige så jag ska ta vara på den då man inte vet när det blir nästa gång..Vädret är underbart så det gör det hela ännu bättre! I går umgicks jag med en kusin som är hemma från norge över påsken, det var skoj då det var längesedan vi sågs. I kväll ska jag gå ut en sväng med några kompisar här på tuppens danskrog heter det. Det är ett dansställe som bara är öppet i bland när det är något speciellt. 24 år fyllda och jag har aldrig varit där så det ska faktiskt bli skoj. För en gångs skull något nytt i "lilla" Bollnäs. I morgon blir det påskmat med familjen och sedan får vi se vad helgen bjuder på..

För övrigt känns mitt knä lite bättre. Jag kan böja lite mer och har nu övningar från sjukgymnasten som ska stärka muskulaturen. Som det ser ut i dagsläget blir det ingen mer operation vilket känns skönt. Jag ska på återbesök den 6 Maj till stockholm så får vi se vad han säger då.

Hoppas alla nära och kära får en skön påsk med god mat och dryck och påskgodis..Det ska jag se till att få!=)

Kommentera inlägget här :