Operation!

Nu är det klart att det blir operation för mitt knä. Jag var i går ner till doktor Björn Valdebäck på ortopediska huset i Stockholm och fick en bedömning. Jag reagerar både på övre och nedre ledmandet samt miniskern på insidan på knät. Han menade på att något måste göras då jag inte kan böja det och det redan gått 3 veckor. Han verkade jätte duktig på sin sak och fixade in mig för operation redan på torsdag till veckan. Han ska då göra en artroskopi och se hur det ser ut "live". Det kan vara att något ligger i vägen eller bara behövs sträckas på för att få tillbaka böjligheten. Operationen tar ca 20 min och ska inte vara så komplicerad så förhoppningsvis ska detta hjälpa. Jag håller alla mina tummar för detta! Det känns väldigt bra att jag fick så bra hjälp fort och fick förtroende för dem. Men det är klart en operation är en operation och jag har aldrig varit med om någon allvarligare åtgärd innan så lite nervös är jag allt....

Han även med att strosa i underbara Stockholm och träffa Sofia. (Dock regnade  det och var rätt grått men inget att göra något åt..) Vi var och åt jätte god italiensk mat på ! Så det blev nytta med nöje! Måste säga efter att ha rest så mycket och blivit van större städer att jag är sugen på att upptäcka Stockholm mer och ge den STORA staden en chans!



Några bilder jag tog när jag strosade runt själv. Jag är ju van att ha kameran med mig i högsta hugg så varför inte köra lite sightsing i sin egna huvudstad när man ändå är där??

Kommentera inlägget här :