Sverige!

Ja då var jag hemma i Sverige. Resan gick bra, väldigt smidigt och med packning och allt så det var toppen. Men ändå långt, 22 h från dörr till dörr. Kroppen och knoppen är trött och knät känns mer nu men så blir det när man inte kan röra sig på så länge..nu är det ställa om sig till sverige tid som gäller.

Dock är det ovant att vara hemma, saknar alla då jag vet att de fortfarande är där och har show. När man bor och lever som vi gör blir man så himla nära varandra som en familj..Har många fina vänner där som jag hoppas träffa igen! Ja ja men nu ska jag försöka njuta av tiden hemma med kompisar och famlij.

Fick ett bra avslut på denna USA tour. Insåg sista dagen att jag inte ätit hamburgare på hela tiden då jag inte gillar snabbmat (hemmagjorda några gånger men det är gott) men det hör ändå till tycker jag när man varit i hamburgarlandet med snabbmat överallt..Vi gjorde dock ett bra val, smashburger för det smakade precis som hemma, Mc donalds och alla dessa kedjor är inget man missar..Jag tittade sedan på showen som jag sa och det var fantastiskt för att avsluta kvällen på cheesecake factory som också är en typisk USA grej som jag inte varit på innan. De har kanon bra mat och den bästa cheescake man kan äta! Toppen!

Matvey tar en en tugga av burgaren, en som är van sedan innan..

Vi kunde sitta ute då solen sken vilket jag tog chansen av!

Tjuren som säger vad Denver är unikt för och det är bla att de har 300 soldagar per år vilket jag kan tro på då vi vaknade av sol varje dag. Saknar det vädret, hoppas det kommer ttill Sverige snart!

Kommentera inlägget här :