Sista dagen med bil..=(

Ja vi har hyrt bil i vecka men den tiden är snart slut då den ska tillbaka i morgon..Det har varit helt underbart att kunna köra som vi vill ochh göra vad vi vill när vi vill. Vi bestämde oss för att göra det fast det kostar en del när man är undet 25 men vi har ju semester så då ville vi ha det. Det är värt det då stranden ligger en bit bort så betala för taxi hela tiden blir en del..Varken jag eller Matvey har kört i USA och jag är inte ens duktig på att köra i sverige. Var allt lite nervös för hur det skulle gå men det har gott toppen! Eftersom det är automatare här vart allt helt plötsligt jätte lätt, bara att koncentrera sig på trafiken. Vi har en liten söt röd chevrolet som är så lämplig att köra. Båda vill köra hela tiden så vi har fått dela på det..=) Detta bådar gott för framtiden för min del, jag kommer kunna köra bil!!!

Matvey framför vår lilla chevrolet

Vi stannade på sun harvest en dag från stranden. De tillverkar färskpressad juice där från apelsiner odlade i florida som man får provsmaka. Tror vi drack flera liter var så gott det var efter en dag på stranden så det var värt omvägen=)


Här ser man vart apelsinerna kommer ifrån samt vart vi är i Florida.

Kommentarer :

#1: Maja

Hade inte sett att du börjat blogga igen..men nu har jag läst alla inläggen och är uppdaterad :-D



Blir så glad av att läsa att du har det så bra! :-D



Puss

skriven
#2: Sofie

Tack Maja!

Ja jag har ju legat på latsidan hela sommaren och sedan inte kommit in i det helt men nu ska jag vara på banan igen=) Kul att du hittat tillbaka och följer mig igen. Tacksam för ditt stöd!

Hoppas allt är bra med er!

puss kram

skriven

Kommentera inlägget här :