Uppdatering...

Ja då var det dags för lite uppdatering av bloggen. Ledsen att jag inte skrivit på hela sommaren men jag kom liksom av mig. Det kändes lite meningslöst att skriva då jag mest skriver för att hålla vänner och familj uppdaterade av vad jag gör och är med om när jag är ute på mina äventyr. Hemma i Sverige träffar jag ju alla och telefon är lättare så jag bestämde mig för att ta ett sommarlov även från bloggandet och ta vara på de riktiga stunderna med alla istället. Något som var helt rätt!

Kan bara summera att sommaren varit kanon. Ja kanske inte vädret fullt ut men jag han få några dagar på stranden och en vecka på Rhodos så jag klagar inte. Sedan han jag med massa annat. Ordspråket säger ju: "Inget ont som inte har något gott med sig", och jag kan inte säga annat än att det stämmer. Min knä skada som först var jätte jobbig har visat sig stärka mig otroligt på flera sätt. Kroppen fick en paus och chansen att byggas upp från grunden i lugn och ro och jag känner mig starkare på alla sätt och i jätte bra form så det är lovande för framtiden. Mentalt har jag även hunnit vila upp mig och känna efter vad jag vill och tycker om. Jag liksom känner sug till en ny tour för Disney On Ice. Det är precis vad jag vill göra i mitt liv just nu. Samtidigt har jag hunnit prova på att studera lite för ev. framtida studier och jobb. Jag har läst till internationell styrkeinstruktör och det var jätte intressant. Jätte nöjd med utbildningen och känner helt klart att det är en bana att fortsätta på i framtiden, vem vet kanske läsa till personlig tränare en dag?? Ja som sagt jag har fått ideér för framtiden sedan får vi se vad det blir. Jag har verkligen njutit av tiden hemma i sverige och hunnit ta igen saker jag legat efter med tex alla mina album från tidigare tourer som nu är klar. Ja det har varit jätte bra på alla sätt och jag är såååååååå nöjd!

Jag vill tacka alla underbara vänner och familj för att ni alltid finns där och ni ska veta att ni betyder massor! Ni har gjort att jag känner mig så välkommen hemma i sverige och trivs så bra med er. Jag har många nya goda  minnen med er som jag tar med mig till USA och lever på.

Tack alla för sommaren i Sveige! Vi ses nästa år igen (om ni inte kommer och hälsar på i USA förstås som alla mer än gärna får göra!).

Flroida nästa och början på en ny Disney tour!

Kommentarer :

#1: Lisette

Äääääntligen är du tillbaka på bloggen;) Har saknat dina inlägg gumman! Nu är äntligen min favvisblogg på banan igen och jag kommer inte missa en uppdattering :)

Jag hoppas ni har det underbart men på samma gång saknar jag dig vännen!

Många kramar

Lisette

skriven
#2: Sofie

Åh vad gullig du är. Ska göra mitt bästa för att hålla bloggen uppdaterad och intressant. Fast jag har det så bra saknar jag alla otroligt mycket med!

Hoppas allt är bra Lisette!

puss kram

skriven

Kommentera inlägget här :