Gott Nytt År!

Önskar jag alla mina nära och kära över hela världen!

Vi firar på hotellet i Syracuse, NY. Liksom förra året blir det med mycket ryska traditioner då det är stort för dem. Men som sagt vi kommer alla från hela världen och jag har ju svenskt sällskap för en gångs skull då Johan är här. Vi får säkert trevligt.

Jag och Matvey firade lite tidigare med vår utsökta nyårs middag i går kväll när det var lugnare. Klyft potatis, stekt kött med svamp, sparris och rödvissås till det vitlöksbröd och röd vin. Riktigt gott!


Kan även säga att nu har vi gjort rapunzel för första gången. Var så nervös men kunde hålla nerverna i styr. Det gick riktigt bra och vi båda är nöjda. Det var så himla skoj! Detta var vårt "stora" framträdande med ett par nummer sedan mars..Jag vart ju skadad och detta år har vi inte gjort det  förrän nu. Men nu är vi tillbaka starkare än någonsin. Ser verkligen fram emot 2012!

Kommentarer :

#1: Heingarna

God jul! (lite efter) Och Gott Nytt År! är det bra där du nu är? ;) Nästan inte en snöfinga här 1 januari! -.- Men nu har det börjat snöa lite! Ha de bra kram Mattis, Eva och Anders. :)))

skriven
#2: Sofie

Tack detsamma! Allt är bra med mig, har lite skön ledighet just nu=) Dock blev det en grön jul och nyår, allt har regnat bort..Hoppas på lite snö!

kramar

skriven

Kommentera inlägget här :