Jippi, äntligen är väntan över!

Det slutade som vi velade. Nu är det officiellt klart att jag och Matvey är 1:a understady för Rapunzel och Flynn, (Tangeld). SÅ himla glad, stolt och nöjd för stunden. Detta är vad vi har jobbat för och helst av allt vill göra. Där ser man, träning ger färdighet=). Lejonkungen vet i fortfarande inte men hoppas på 3:e understady  då det redan finns 2 andra par som är riktigt duktiga på det. Det gäller att ha rimliga mål. Tyvärr fick jag ej Wendy som jag slängde i hop snabbt och presenterade men det gör inget för hade inte räknat med det. Känner mig inte stark nog att åka solo utan vill hellre ha Matvey med mig men alltid bra med utmaningar.

Men sammanfattar man så är jag ändå nöjd. Nu väntar vi bara på när vi kan få göra tangeld i showen för första gången. Vi är redo så hoppas det blir snart!

Kommentarer :

#1: Bea

Åååå så kul!! :) Superstolt över dig!

skriven
#2: Mamma.

GRATTIS, såå kul!!!

Vi längtar efter och hoppas att få se showen och Er... :)

Många kramar till er från familjen hemma i ett nu snöigt Bollnäs, mamma.

skriven
#3: Ina

Grattis! Vad roligt! :)

skriven
#4: Sofie

Tack snälla ni! Alla uppskattningar från er värmer alltid!



puss kram

skriven

Kommentera inlägget här :