Secret Santa!


Dessa fina presenter har jag fått av min secret santa. Ja vi spelar ett litet spel nu fram till jul, alla har en secret santa som man ej vet vem det är. Han har fått ge små julklappar för att i morgon byta en större julklapp för 20 dollar. Spännande spel som får alla att känna sig lite uppskattad såhär i jultider när vi inte har familj och nära vänner runt omkring oss.

Måste sova nu, var uppe till 4.30 i morse för PR, sedan reharsals och show. + att vi tränade i kväll i rapunzel kostymerna. Dödstrött nu, 3 shower i morgon, 2 söndag sedan julledigt, jippi=)

Trevlig helg på er alla!

Kommentarer :

#1: Anonym

Verkligen tufft scema!!!

Hoppas det går bra i kostym också...

Ja kul med lite extra omtanke och speciellt i jul.

Tack för paketet, det har redan kommit. Hoppas för allt i världen att vårat också hinner fram i tid:)

Vet ej vad det är för fel, tji att skicka mail till dig... Skickade 100 i går tror jag men i morse gick det att sända men nu är det lika igen, går inte...:(

Så typiskt när jag verkligen behöver nå dig och svårt att ha tid att prata när ni jobbbar så mycket...

Lycka till och kämpa på med det sista så får ni njuta riktigt av lite välförtjänt vila sedan.

Massor av kramar mamma, pappa o Pontus.

skriven
#2: Sofie

hej!

ja jag har inte alls fått några mail?? kan försöka skypa snabbt i morgon vid 9.15 min tid?? ska på isen men försöker hinna innan. oj det var snabbt med paketet, mindre än en vecka..hoppas mitt väntar i Boston då=)



puss

skriven
#3: Mamma.

Hej igen! Jag har skrivit på skype också vet inte om du fått fram det...

Ev. ett flyg på sön. framme 14:25 i Chicago och flygbuss sedan då... vet ej ni kanske inte kommer förrän mån.

Ha det gott, hoppas vi lyckas höras på något vis.

Många kramar från familjen/mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :