Showbilder..

Här kommer några bilder från showen. Det var en kille från publiken som tog dessa förra veckan och har lagt ut dem på internet så vi hittade dem. Tyvärr är jag missnöjd med bilderna men vet att ni gärna vill se + att det varit dåligt med bilder ett tag nu här på bloggen så de får duga...Det är ju inte direkt så man vet när de fotar så man kan posa=)..Men men det blir förhoppningsvis fler=)



Jag som tingelling. Älskar att flyga och kunna se publiken=)

Ariel och sebastian

Kan även säga att nästa vecka får jag tillbaka min kamera som varit på lagning så då blir det mer bilder lovar jag!

Kommentarer :

#1: Karin i Skåne

Det är ju jättefina bilder!!! Tycker inte alls att du ska vara missnöjd!!!



Kram på dig!

skriven
#2: Mamma.

Jättefina bilder ju... och som sagt låter jättekul att flyga och titta på publiken :) Alltid lika kul att få se lite bilder, det stämmer bra.

Må så gott, kramar mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :