Toledo, OH!

Även kallat "frog town" då staden ligger vid stranden intill lake Erie och var hem till många grodor. Det bor ca 310 000 människor här. Det är första gången jag är här. Inget jätte speciellt att göra här utan det blir mest det vanliga, gym, vila, lite plugg samt hittade jag ett spa så ska se om jag kan få mina naglar fixade och få lite massage. Känner att det är dags..

Väntar på att Matvey ska komma tillbaka från ambassaden, vissa länder måste ha visum för att åka till Canada som vi ska göra 2 veckor längre fram, Sverige har inga problem=) Sedan blir det mathandling. Vi flög i går så har inte hunnit göra det än. Men måste ha Matvey med mig så någon kann bära..=p

Avslutar med några bilder från St.Paul.

Mickey´s diner car, a old restaurant from 1939 with 3 family generations as owners. They are open 24 h 365 days a year and placed on the National Register of Historic Places in 1983.

A great place in a funny "car". Mickey's Diner has been featured on the Food Network series Unwrapped, Roker on the Road, Rachel Rays' Tasty Travels, and Alton Browns' Feasting on Asphalt. Mickey's has appeared in The Smithsonian, National Geographic, Sports Illustrated, Easy Rider, Playboy and Elle magazines.

Cathedral of St. Paul låg precis bakom vårat hotell, vackert!

Minnesota State capital

Kommentarer :

#1: Maja

Härliga bilder! Grattis till Rapunzel och Tangeled! Såg förresten klippet på er och dig som Ariel på youtube! Du är så grym! Impad! :-D



Puss o kram

skriven

Kommentera inlägget här :