Alla resterande shower i Springfield är inställda...

ja vi satt och väntade och väntade på att reharsals skulle börja i går men så blev det aldrig...Det ställde tom in showen på kvällen för att till sist fastställa att alla shower i denna vecka inte blir av..Orsak: för mycket snö på taket på arenan att det av säkerhetssjäl inte kan ha så mycket folk i byggnaden på grund av rasrisk..Det gick inte att göra något åt saken när all anläggning redan var uppe i taket och monterat..

Så i går blev det en promenad för att se oss lite omkring, (inget direkt att se och man ska inte gå för långt i från hotellet då det inte är säkert här men vi hittade några söta kyrkor och en park att ta några kort..=) ) Vi var alla sedan på en bar ett tag och hade roomparty, ja det har inte hänt en fredag innan så vi passade på!b Även jag som normalt inte går ut så mkt...Det var iaf rätt trevligt!

I dag var vi snabbt och packade ihop våra saker i ishallen, sedan gjorde jag och Matvey egen all american breakfast med, scrambled eggs, ham, potatoes, toast och självklart pannkakor med sirap! Inte lika nyttig som gårdagens frukost men ok i bland. Ja vi måste ju roa oss på något sätt...Visst är det skönt att vara ledig bara sådär ist för att ha 3 shower i dag som vi brukar men måste säga att jag redan är rastlös och saknar showerna..Det regn snöar ute och jag är uttråkad! Vad ska jag göra??

Vi reser i morgon vid 12 tiden till Portland, Maine, en resa på ca 3 h. Det ska vara en jätte mysig liten stad som är känd för skaldjur och massor av bra resturanger vid vattnet. Ser fram emot det! Så vi fick nu totalt 6 lediga dagar som jag ska försöka göra något bra av! Inte deppa nu av att jag inte har något att göra...Positiv ska man alltid vara!
Lite bilder från vår promenad i går:

Vårat hotell är den höga byggnaden i bakgrunden, Sheraton som är mycket fint!


Snön är så hård att den håller att ligga på..
Våran american breakfast...

Kommentera inlägget här :