Black Swan

http://www.youtube.com/watch?v=5jaI1XOB-bs

Vet inte om länken funkar?? Annars kolla bara in preview av filmen eller se den direkt!

I kväll var vi och såg Black Swan på bio som jag tjatat om hur länge som helst. Det var verkligen en känslosam film. Handlar om en balettdansös i NY som som jobbar för en roll i en ballet men förföljs av illiutioner..Hon har det tufft..Ja svårt att förklara den så se den, annorlunda men bra! Jag var nästan rädd ja helt klart berörd, kanske för att man känner igen sig lite som konståkare och alla berättelser man hört..Ja se den!

I morse var jag ut på en härlig löprunda. Tack för att man är svensk och van vinter och kyla och inget som hindrar en. Visst jag har också blivit bekväm och inte gillar när det är kallt och snöigt. mest problem då...Men det finns faktiskt inget som hindrar en bara man klär sig går det bra. Det var så härligt att springa ute, tack mina kära löpskor så mycket de visar mig i alla nya städer jag besöker. Man hinner se så mycket annat som man inte ser om man bara går. Så nytta med nöje blev det, härligt! Efter det en härlig brunch och sedan var jag duktig och började med min deklaration...Ja en bra dag! I morgon är det äntligen dags för show, längtar!


Kommentera inlägget här :