Borde sova...

Ja jag borde verkligen sova, klockan är 24.00 och vi har 3 shower som väntar i morgon. Men jag är så långsam och orkar inte göra mig klar..Man vill liksom bara vara uppe ett tag efter man kommer tillbaka efter show och träning vilket är vid 22.30..Men jag måste bara göra det, kommer ångra det i morgon annars..

Showen i dag gick bra, vi gjrorde åter igen en bra show som Ariel och Erik. Vi var sedan kvar och tränade till vårat inshow nummer. Ja varje år i slutet av touren har vi som  en "uppvisning/audition" där man får chans att visa vad man kan inför nästa år. Man kan göra precis vad som helst, ett annat shownummer eller bara till vanlig musik. Jag och Matvey ska göra ett litet parnummer då vi  vill visa att vi verkligen tycker om det och sattsar på det. Det har faktiskt gått rätt bra och ett bra steg åt rätt riktning. Vi hoppas på att få nummret klart i morgon så vi kan jobba på det sen. Inshowen är i början på mars så inte mycket tid kvar...

Men nu sängen kommer jag snart!

Kommentera inlägget här :