Då var showandet i gång igen!

Ja ledigheten gick fort men det har varit toppen dagar! Jag han till NY och träffa Siri och ha det toppen, träna bra träningspass, först med Siri och sedan här på hotellet och även tvätta och dona lite. Gymet är kanon denna vecka, jätte stort och bra! Formen känns toppen! Ja rent ut sagt känner jag mig jätte stark och inte alls slutkörd. Jag försöker verkligen hinna med vila med och få en bra kombination av både och. I går efter resan hit, simmade jag 20 min i den stora poolen som aktiv vila och bastade och tog hand om mina muskler. Jag jag har hittat en bra balans tror jag. Gäller att hålla sig pigg och kry nu såhär i vintertider och slutet av en lång tour...

Första showen här i springfield gick bra, vi var Ariel och Erik. Första gången jag öppnade en show med att göra en större roll. Men det känns jätte bra, jag älskar Ariel!

Nu ska jag sova så kroppen får vila för i morgon är det först gym sedan is innan det är dags för Ariel igen, jag vi ska göra det torsdag och fredag med=)

Förressten måste jag säga att jag hade sådan himla tur med vädret, var kanon på måndagen för att sedan börja snöa på tisdag när jag skulle resa. Ja vi har fått så mycket snö så det är helt otroligt...

snöiga kramar från mig till er!

Kommentarer :

#1: Mamma.

Låter bra och härligt alltihopa :) Kul att Du får göra Ariel.

Såg på TV att det var mycket snö i USA igen... 50 cm i Chicago...

Här regnade det i dag när jag åkte till jobbet... det är inte kul :(

Lycka Till med allt, kram mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :