Hemkommen från sjukhus med 7 stygn i benet...=(

Antar att det är dags någon gång för alla...15 år på is är väl  rätt bra ändå utan skador men i dag var det min tur. Ramlade på isen och fick min egen skena i benet..Det blev ett rätt djupt hack så jag fick åka till sjukhuset där de sydde 7 stygn i mitt ben. Så inga fler shower för min del denna vecka..Stygnen ska tas bort om en vecka och då ska allt vara ok. De sa att jag själv fick känna efter hur det går med skridskor men det är bara dumt att utsätta allt att bli värre så jag tog beslut på en gång att jag är "out" i en vecka..Tråkigt men sant..Antar att jag får vara glad ändå, hade ju kunnat vara så mycket värre..Men ändå så drygt, formen känns kanon och vi jobbar för fullt med att få vårat inshow program klart och nu kan jag inte göra någonting...Men ingen idé att sura utan bara att komma igen!

Nu ska jag försöka göra mig lite ren..ja det är mitt största problem för kommande vecka, att kunna duscha...Men det måste gå...

natti natt

Kommentarer :

#1: Maja

Oj då lilla Sofie... stackare! Men en himla tur att det inte blev värre ändå..



Krya på dig och försök relaxa istället!



Puss o kram

skriven
#2: Agneta

Men jösses!!! det var inget vidare Sofie! Men du är snart igång igen ska du se.

Se det hela som lite semester och extra vila.



Kram Agneta

skriven
#3: Mamma.

Oj oj oj... låter otäckt :( Hoppas det läker bra för dig iaf och tur att det inte var något ännu värre... Vilken tur att Du hade haft din skiddag före då...:)

Krya på Dig Gumman och ta vara på tiden till vila nu... :) Massor av kramar från mamma, pappa o Pontus.

skriven
#4: Sofie

Nej inte alls skoj men som sagt inget att göra nu..Bara att bita i hop och göra det bästa och ta vara på att vara ledig som ni säger..tack för erat stöd!



kramar

skriven
#5: Sirran

Gumman!!! Vad trist! Men det är tur att du är så positiv så detta fixar du!!

Ett litet hack i benet är bättre än att få hela huvudet avhugget av skridskoskenan! =)

Love u krya på dig!

skriven

Kommentera inlägget här :