Hemmafru..

Ja det är mitt yrke för denna vecka tror jag..Jag har varit borta snart 2 dagar från show och är redan uttråkad..Så för att hålla humöret uppe och ha något att göra tar jag hand om hemmet..Hade pannkakor klara till lunch i dag när Matvey kom mellan showerna och hade även gjort frukost till honom i morse då jag vaknade tidigt. Har även varit ute och storsat lite i de söta butikerna bara för att ha något att göra och komma ut från rummet..Älskar Lake Placid, en av mina favorit städer denna tour!

Det gick iaf ok att dusha i går, fick lägga hela mig själv i badet med foten utanför..Sedan försöka tvätta den skadade foten för sig..Så ren blev jag iaf, tack och lov! Men ingen höjdare..Vill vara bra nu!!!!!!!!!!

Speed skating arenan..Hade tänkt prova speedskating på måndag men kan inte göra det nu pga av det dumma "hålet" i benet...

Olympic center i bakgrunden där vi har show och OS hölls 1980.

Kommentera inlägget här :