Johnson City, TN!

Japp då har vi äntligen kommit fram till Johnson city i Tennese. Resan tog hela 15 timmar då ena flyget blev försenat..Ja kan ni fatta nästan lika lång tid som att resa till Sverige och ändå är vi i samma land. Dock är det skillnad, här är det sol och 15 grader varmt och känns som rena våren till skillnad från -20 och massor av snö i Lake Placid. Undra vad man föredrar bäst??

I morgon ska jag ta bort stygnen, hoppas att allt är bra så jag kan komma tillbaka denna vecka! Nu ska vi till gymmet en sväng jag och Matvet sedan är det möhippa och tjejparty i kväll då det är 4 tjejer som ska gifta sig i sommar. Ska gå och delta lite men tar de tlite lugnt då jag är "skadad". Vi har annars bara handlat mat, slappat och läst engelska i dag..

puss kram

Kommentarer :

#1: Mamma.

Alltid skönt att få höra att Ni kommit fram :)

Jaa vad föredrar man... var sak har nog sitt som man säger. Här var det -28,9 i morse, brrrrr det är kallt! Det vet jag iaf.

Hoppas det ser fint ut när Du tar stygnen, så Du är med på banan igen...:)

Många kramar mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :