Vilken dag!

Gud vilket underbart vinterväder det har vart här i Lake Placid i dag! En helt underbar dag! Det är en sjö precis nedanför vårat hotell. Jag och Matvey promenerade runt hela sjön i dag och bara njöt av det kalla vackra vintervädret. Det var en härlig promenad. Efter det strosade vi längs med huvudgatan och tittade i alla små butiker, var på gymet och i kväll har vi varit på en jätte mysig resturang med utsikt över sjön och haft det bra med ett annat par. Nu väntar sängen då vi ska åka slalom i morgon, längtar så!!!!

Mina fina hjärt pannkakor till Matvey på alla hjärtansdag!

Utsikt från hotellet


Jag leker i snön under vår promenad

Min fina snöängel

Den söta resturangen vi hittade under vår promenad där vi var ikväll

Jag och min söta drink

Kommentarer :

#1: Mamma.

Inte bara drinken som är söt... :) Puss mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :