Är man svensk så är man...

Reser och jobbar man som jag gör är det ju inte var dag man hör och pratar svenska så gäller att man tar varje chans man får! Under gårdagens show ser jag en hockey spelare framför mig i korredoren och han pratar svenska i telefonen, (det var columbia blue Jackets, NHL hemma ishall vi hade show i). Jag blir helt till mig och väntar till han pratat klart och säger på svenska, så du är svensk!? ja säger han och vi pratar på, han frågar om vi har show och hur länge jag varit här och jag berättar stolt. Plötsligt inser jag att jag antagligen pratar med en känd ishockey spelare och jag har ingen aning om vem det är, jag kan inte så mkt hockey..Men jag vill ju veta vem jag pratat med så jag frågar då vad han heter, han svarar:
Kristian Huselius
och det namnet känner jag ju faktiskt igen...samtalet avslutas och jag går ivrigt in till alla tjejer och berättar vad jag gjort, då frågar tjejerna:
- gick du sådär och jag svarar stolt JA! Tittar på mig själv och inser att jag står i beige färgade nät tights, hello kitty morgon rock, full tingleing makeup och en nylonstruma (kallad wigcap) på huvudet, det var ju mitt i show mellan nummren och så går vi kädda då...Opps lite pinsamt, han måste ju ha funderat vad för dum idiot som kommer fram sådär...Men jag lär ju inte se honom igen så det bjuder jag på, vi har nu rest till nästa ställe som är Trenton, NJ...

Jag som tingeling men här i full kostym efter en meet and great...

Kommentarer :

#1: Maja

Hahahahahahah jag dööööör... hahahahaha :-D



Roligt att skypa med dig :-)



Puss från mig och Alvin.. Ricci hälsar så gott!

skriven

Kommentera inlägget här :