Ariel och Erik

Här kommer en link till youTube där jag har lagt upp Ariel och Erik från showen i Richmond innan jul. Tror det ska gå att klicka på linken annars bara att kopiera den och kliistra in i ett nytt fönster. Videon ligger även på facebook så det går att se där.

http://www.youtube.com/watch?v=Lt5101Exz1E

Här är allt bra annars och showandet går bra. Går rätt snabbt att komma in i rutiner igen..Jag gjorde Tingeling i TV idag för första gången. Vi hade PR i  morse klockan 5.00 där en reporter gjorde inslag från Disney On Ice och jag vinkade och studsade framför kameran. Ja tingeling pratar ju inte och tur var det...Jag kände mig som en stor idiot att tramsa så framför en kamera klockan fem på morgonen...Men det gick bra! Jag är tingeling nu då den andra tjejen gjort sig illa. Vi ska även göra Ariel igen denna vecka.

Hoppas alla har det bra den sista lediga tiden innan jobb och skola drar i gång igen.

Kommentarer :

#1: Maja och Alvin

Shit vad duktiga ni är! Det måste vara himla roligt att åka paråkning.. och svårt. Ni ser dock väldigt synkade ut. Bravo!! :-D



Puss o kram från imponerade Maja o Alvin

skriven
#2: Mamma.

Jättebra och så kul att få se... Instämmer helt med Maja o Alvin.

Så fina framför kameran... Helt övertygad om att Du gjorde dig bra i TV också :)

I kväll ska vi till Hans familj i nya huset och gratta Bea 20 år lite i efterskott :)

Lycka Till i fortsättningen kramar till Er båda från hela familjen här hemma genom mamma.

skriven
#3: Sofie

tack så mycket! Ja det är väldigt svårt och tar mycket tid och träning men kul att det börjar ge resultat=) bara att fortsätta kämpa på nu!

puss

skriven

Kommentera inlägget här :