God fortsättning på det nya året till alla nära och kära!

Jag hoppas alla hade en mycket trevlig nyårsafton och att alla har fått en fantastisk start på det nya året! 2011 är det som gäller nu och jag hoppas på ett år fullt av kärlek, lycka, framgång, god hälsa och helt enkelt ett ännu bättre år än 2010 för alla.

Själv hade jag ett bra nyår. Vi var inte så jätte många då många har åkt hem men vi som var kvar fick låna ett rum på hotellet där vi höll till under kvällen. Alla hade lagat något att ta med sig samt dricka och så. Det blev ett lyckat knytbord med, massor av olika ryska sallader (det är vad de äter på nyår då det är enkelt att förbereda och håller länge då festen är lång..) svensk skagen röra på bröd, afrikanska typ piroger, ja lite allt möjligt var det. Det blev en bra kväll!

Matvey och jag sparde våran utsökta middag vi tänkt på nyårsafton till i går i stället då det var mer tid så verkligen kunde njuta av den. Det gjorde vi! Det var fantastiskt gott, klyftpotatis, stekt kött med svamt, broccoli och rödvinssås samt hemma gjorda vitlöksbröd. För att få till den riktiga vuxenpoängen var vi tvunga att dricka ett glas rött vin fast ingen av oss riktigt gillar det..Men det hela var utsökt! En bra start på det nya året!

Några bilder från nyår.


Yolande från afrika

Jag och Johan från sverige som är här och hälsar på sin pojkvän. Jag vet inte varför jag ser så tjock ut på bilden men lovar att  så farligt är det inte nog för att julen kanske gett nått extra kilo=p

Jag och Pavel, Matveys bäsa kompis och min "brother" som vi säger...

Kommentarer :

#1: Mamma.

God Fortsättning...

Tror säkert det blir ett bra år för Er alla då Ni alla ser ut att må mycket bra :)

A Happy New Year, 2011 to all of You in the USA and in Russia with love from Sweden, Karin.

skriven
#2: Maja och Alvin

Jag tycker du ser skitsnygg ut Sofie! Wow!!.. så snygg har du nog aldrig varit. Keep on going!! :-)



Puss o kram från oss

skriven

Kommentera inlägget här :