So happy!!!!

ja jag liksom sprudlar av energi och är super glad! Allt är liksom perfekt fast regnet har övergått till snöstorm.. ( Ja i kväll fick vi skjuta fram showen 15 min pga av vädret, fattar fortfarande inte vilket kaos det blir här bara pga av snö...men så är det). Måste vara för att jag precis pratat med Siri och tror jag ska hälsa på henne nästa söndag då vi har show i Trenton, NJ 30 min från NY så efter den vckan ska jag åka dit i 2 dagar..=) Kan knappt vänta..

Har i dag haft contract talk med Judy och det gick bra. Fick inte så mycket mer info då de fortfarande väntar på mer info inför den nya showen vad den ska bli samt vad de behöver för åkare där. Vi sa att vi önskar en bra show för oss gärna internationellt. Bara att vänta och se nu...Vi fortsätter jobba på och ska även denna vecka göra Ariel och Erik, längtar!!

puss på er alla!

Kommentera inlägget här :