Trenton, NJ nästa...

Ja nu har vi en dag kvar och 2 shower innan det är dags för nästa resa som går till trenton NJ. Även denna veckas resa är 8 h men det är vi vana vid detta laget...

Showerna idag har gått ok. Gjorde Ariel och Erik igen för Judy och hon gillade det. Hon blev inponerad av vilket framsteg vi gjort, skoj! Hon tyckte även jag var helt " Adorable som Ariel" Ja vi fick väldigt mycket beröm för att vi passar väldigt bra båda 2 som dessa karaktärer. Så detta är helt klart en väg vi ska gå..Nu är det att jobba på säkerhet i elemänt och starkare nummer, en utmaning vi ska ta!!! Det var helt fantastiskt att åka i dag, det var helt slutsålt på showerna i denna stora NHL arena.

Dock gjorde jag inte så bra i från i Tingleing i dag, så arg..Jag ramlade  dåligt i min toeloop och är så arg att jag inte kunde få visa när det gäller. Vet att jag kan så därför frustrerad över att jag gjorde såhär...Vet att det inte är något jag kan göra åt saken nu men ändå, hade velat visat ett perfekt nummer nu när Judy är här...

Columbus var en mysig stad, hade tur och han ut på en lång promenad på fredagen så jag fick se lite iaf..=) Jag framför Santa Maria, Columbus en skepp han seglade med över till Amerika.

Kommentera inlägget här :