24 år fyllda!

Ja då har jag blivit ett år äldre och förhoppningsvis ännu klokare=) Tack så jätte mycket för alla gratulationer! Alla är så himla gulliga! Firade dock inget speciellt i går då det var jätte fullt upp med reharsals och show men han ut en sväng på torsdag kväll och dansa lite vilket var lyckat. Det var många av oss som gick ut och fick gratulationer av alla när midnatt passerade. Tog det rätt lugnt då jag redan var förkyld och som tur var mådde jag inte sämre efter det. Så jag har insett att i bland måste man pucha sig lite om man inte känner för det innan för väl i väg är det skoj och man mår bättre av det efteråt!

Dock har Matvey blivit sämre, han är ännu mer förkyld i dag och har fått feber. Han var duke första showen och svettades som en galning efter det. Jag var iväg och fick medicin efter första showen och det hjälpte lite så 2:a showen var vi Ariel och Erik. Det gick riktigt bra men Matvey var helt slut efter det. Han gick hem och sov efter det medan jag fullföljde denna 3 show day med en sista show. Jag är bara normalt trött nu så jag hoppas på en god natts sömn för oss båda så vi kan må bättre inför morgondagen då det är tänkt att göra Ariel och Erik igen. Vi har 2 shower sedan en ca 6 h bussresa till Fort Wayne, IN som är nästa ställe.

Hörs mer från nästa stad! Lite bilder från utgången.

Jag, Pavel (matveys bästa kompis), matvey och Ryan, Pavels flickvän som också firade sin födelsedag.

Till höger, Eliie, jag, Nathan och Christine

Kommentarer :

#1: Mamma.

Trevliga bilder!!!

Låter inte bra för Matvey... kör inte med feber. Var rädda om Er!!!

Hoppas Matvey kryar på sig och att Du klarar Dig! Ni får ta kommande ledighet till att vila upp Er sedan får Du bjuda ut Matvey och fira Din födelsedag lite i efterskott då :)

Ha det Gott båda två, puss o kram och som sagt Var rädda om Er!!!

Tänker på Er, kramar från Bollnäs, mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :