A wonderful day!

Här I colorado springs har vi mötts av våren, solen skiner och man behöver inte ha jacka. fortfarande lite kyligt i skuggan och om det blåser men i solen är det riktigt härligt. Jag var ute och sprang i morse och fick ta av mig till linne..=)

Vi har i dag varit till Broadmoor hotel, det är ett gamalt historiskt hotell precis nedanför bergen med jätte vacker utsikt. Vi var även på figure skating hall of fame museum som låg intill. Det var intressant. Lärde mig bla att första professionella ishowen var Ice follies som framträdde första gången 1936, från det har sedan alla shower växt fram. Vi hade fika i solen efter det på Broadmoor hotel för att sedan bege oss till seven falls. Det är ett känt vattenfall i rocky mountains som består av 7 olika fall. Det var över 240 trappsteg till toppen...

Vi har sedan hunnit med ett gympass där jag gjorde min första riktiga chin utan hjälp=), god middag och bubbelpool. Nu väntar sängen för att vara redo för mer sightsing i morgon!


Bilder från broadmoor hotel




Seven falls

Kommentarer :

#1: Maja

Shit vad coolt det ser ut.. Längtar ut att få resa när man ser dina bilder..



Puss o kram

skriven
#2: Mamma.

Vilka fina bilder!!! Njut av livet när det är bäst :)

Kram mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :