Fort Wayne, IN!

Japp nu har vi kommit fram till Fort Wayne. Resan gick bra, var framme vid 2.00 i morse. Sängen som gällde då men tyvärr räckte inte sömnen för när jag vaknade hade min förkylning brutit ut.. Hostar riktigt från bröstet och täppt i näsan men inte alls hängig. Matvey är piggare och även han bara förkyld nu. Vi har bara tagit det lugnt i dag och försöker kurera oss. Dock är jag super glad ändå, ja det liksom känns som livet leker. Vi fick återigen mycket beröm från vårat nummer som Ariel och Erik i söndags då vi gjorde en mycket bra show=)

I går under resan såg vi en gammal TV show från Australien, "skating on thin ice" som är grunden till stars on ice i england och sedan även stjärnor på is i sverige. Det var ett gäng kända personer från Australien som skulle lära sig åka skridskor och bli proffessionella på 5 veckor för att kunna vara med i Disney On Ice och gissa vilkenn show det var- jo princess classics! Ja detta spelades in och sändes 2005 när våran show turnerade där. Sue våran PD var den som bestämde vilka roller det skulle ha och om de klarade det. Det slutade med att alla klarade det och gjorde en del av våra nummer med hjälp av orginal konståkarna som åkte för denna show till en speciell show. Jäkligt coolt måste jag säga. Kände igen en del av konståkarna.

Hoppas alla hemma i sverige är friska och krya! tänker på er alla! 5veckor tills jag är hemma nu...

Kommentera inlägget här :