Home sweet home..

Ja det brukar man säga men nu vet jag inte om jag håller med...Som det ser ut kommer de att skicka hem mig nu på en gång..Mitt knä är inte bra och jag kommer inte ha möjlighet att komma tillbaka på isen denna tour. Det är bara 2 veckor kvar så det är inte mycket men jag hade inte velat ha detta slut. Jag hade velat göra en till show och vara del av avskedet med alla då denna show läggs ned. Men för mitt eget bästa vet jag att jag tjänar på att vila upp mitt  knä 100 % först innan jag är tillbaka igen. Kan annars bli men som jag får lida av längre fram...Det viktigate nu är att bli bra och kunna komma tillbaka hel och stark för nästa år. Men det är jobbigt...Försöker vara stark och vara positiv och göra det bästa av allt...Vi får se hur det går...

Jag äter min första sushi middag..=) Jag har inte gillat det särskillt mycket så jag beställer det aldrig utan smakar bara någon gång i bland. Men nu har jag ätit min första middag=) Det var ok, inte min favoritmat det är så speciella smaker men det är nog något man lär sig. Det är nyttig mat och går att få tag på överallt så jag ska ge det några fler chanser!

Kommentera inlägget här :