Kan det finnas mer tårar???

Ja det är frågan, känns som jag borrde ha tömt mitt förråd på tårar de senaste dagarna men ack nej det kommer mer hela tiden. Det är verkligen jobbigt just nu..Går hela tiden i tankarnas banor och det är så lätt att det bara kommer..I dag har det varit en jobbig dag. Först stressad över att jag snart ska åka hem och hinna få allt fixat tills dess då jag inte ens vet vilken dag det blir. Sedan var det girls party i kväll som jag hade velat vara med på då det hade varit sista chansen men jag fick inte..De tyckte det var olämpligt att delta då jag är "out" vilket är löjligt då jag ändå ska åka hem. Men så är reglerna så inget jag kan göra åt saken utan bara att acceptera...Var med en halvtimme innan och berättade för alla att jag lämnar och det var fruktansvärt, tårarna bara sprutade men många gulliga och stöttar..Jag vet att här på tour är det aldrig "goodbye" utan "see you later" så får komma i håg det...Men det är ändå sorgligt då jag säkerligen inte komma träffa många på länge och detta är ju min andra familj just nu då vi varit tillsammans i 8 månader..Ja usch säger jag bara, livet är inte alltid roligt...

Alla tjejer redo för en natt i Denver i en partybuss de hyrt, Själv är jag helt rödgråten och i tofflor...

Kommentarer :

#1: Ina

Vad galet dumt att du inte fick följa med! Hoppas du blir bättre snart! Jag håller tummarna för ett snabbt tillfrisknande och att du snart kommer på tour här i krokarna så att jag kan få seeerej! :D

KRAM

skriven
#2: Maja

Usch vad dåligt att du inte fick vara med. Blir riktigt arrrrrrg! Dumma dom!!



Det är de som går miste om nåt, INTE du!



Puss o kram

skriven

Kommentera inlägget här :