Love Ariel and Eric!






Ja jag älskar verkligen det och ännu mer när jag ser dessa bilder. Det gör att jag bara vill träna och bli ännu bättre! Hoppas på att vi kan göra det denna vecka igen då jag känner mig bättre från min skada. Vi har första showen på onsdag kväll sedan 2 torsdag, 1 fredag, 3 lördag och 2 söndag så totalt 9 så rätt fullt upp..Men jag ska inte klaga, mycket värre att vara skadad och vara"out" man saknar det direkt då...Vi har bara tagit det lugnt i dag då vi kom fram sent till Pittsburgh, ca 4.30 i morse..Man blir helt seg av det men jag hoppas vara tillbaka på banan i morgon så jag hinner utforksa staden lite...

Kommentarer :

#1: Maja

Fantastiska bilder!!!!



puss o kram

skriven
#2: Mamma.

Tjusiga bilder!!!

Tur att det är bara en show på fredag så kanske Du hinner fira lite också...:)

Kram mamma.

skriven
#3: Anonym

Happy Birthday,Sofie!I wish you to be a beautiful princess in your day and a good holiday! I congratulate the parents,too!

skriven
#4: Anonym

Tatyna.

skriven

Kommentera inlägget här :