Loveland nästa!

Om ca 1 h beger vi oss till Loveland, CO som är nästa stad. Skönt att bara ha ca 2 h bussresa denna vecka. Jag och Matvey har precis checkat ut från hotellet och sitter nu och väntar på att de andra ska komma så vi kan bege oss. Både jag och Matvey har varit borta denna vecka. känns lite bättre än sist gång jag var borta iaf då jag har sällskap men ändå så fruktansvärt tråkigt. Jag önskar inget hellre än att få göra show just nu..Vet att det inte hjälper utan bara att bita i hop tills det är bra. Det känns iaf lite bättre i dag. kan röra benet mer och sitta/gå bättre så det är jag glad för=) Hoppas på att det ska gå fort så jag kan vara tillbaka på isen i Loveland så missar vi inte så mkt..

Tog en liten promenad i dag förbi ishallen och tittade i träningshallen där många duktiga åkare tränade, bla Rachel Flatt. Det var tripplar som gällde där. Konståkningen är verkligen stor här och många bra stjärnor tränar och har tränat här genom åren.

Zamboni är vad jag kan köra just nu men det är ingen höjdare, jag vill åka skridskor!!

Kommentera inlägget här :