Massage!

Det är vad jag har fått i kväll=) Hittade ett bra massage ställe i närheten av hotellet när vi var och handlade i morse. Passade på att boka en tid för kvällen då det inte är så mycket att göra här + att jag inte kan. Priset var ok så jag slog till, har funderat länge men inte blivit av..Jag hade 1,5 h vilket var kanon. Tid att ta tag i lite knutar men ändå hinna slappna av. Killen jag hade var bra och stark som jag gillar. Kanon!

Allt vore toppen nu om bara mitt knä var bra. Önskar inget hellre just nu..Det är fortfarande jätte svullet och jag haltar illa och har svårt att böja det..Vill bara bli bra!!!!

I morgon är det hockytime, yeee. Äntligen ska jag få se en riktig NHL match. Vi har en buss som går härifrån för att se matchen mellan Colorado och Toronto. Inte så insatt men har alltid velat se en NHL match så i morgon "is a dream coming true". Kollade in lagen lite och det spelar 3 svenskar i Toronto, dock inga jag känner igen namnet på..Hade ju hoppasts på att få se Foppa men så blir det inte..Inga andra svenskar spelar med Colorado..

Nu ska jag sova, klockan ringer 8.30 då det är frukost dags, har gratis frukost denna vecka så det ska vi ta vara på!

Natti natt

Kommentera inlägget här :