Stolt!

Ja i kväll lägger jag mig nöjd och stolt! Vi gjorde Aurora och Philip i kväll och jag gjorde riktigt bra i från mig=) Vi har inte alls gjort det många gånger i år då jag strular till det med mina hopp..Vet hela tiden att jag kan, det är bara i huvudet det sitter..Så i dag fick jag äntligen till det, ja tom Matvey sa "good job" och inte "fuck you" som han annars skulle sagt..Så det känns toppen!

Annars är det lite kaos här, vi pratade precis om att vi klarat oss riktigt bra i år med folk sjuka/skadade, Februari brukar annars vara en sådan tid då det är nära slutet och alla är trötta. Skulle inte sagt något för i dag var vi 8 personer borta jämfört med förra veckan..Några borta går alltid bra då andra bara får göra lite fler nummer än vanligt men är det såhär många borta blir det svårt att få i hop. Men med gott samarbete fick vi i hop det och showen gick bra.

Nu måste jag sova så jag håller mig frisk och är hyfsat pigg i morgon..Var egentlgen gratis bowling i kväll men jag och MAtvey hoppade över det då vi var riktigt trötta efter en lång dag. 3 shower väntar i morgon så i bland måste man säga nej till det roliga.. Fast show är roligt med så jag är nöjd ändå!

JAg och Matvey som Aurora och Philip. jag själv gillar Ariel mycket bättre då den kostymen passar mig bättre. Denna är alldeles för stor..Men det ser lite bättre ut på isen iaf när det inte är så nära håll...

Kommentera inlägget här :