Bowling!

I går var vi alla från Diney i väg och bowlade på ett ställe i närheten. En jätte stor anläggning med massa aktiviteter och sportsbar. Passade perfekt då det inte är så mycket annat att göra här i Kearney. Jag spelade ungefär som jag brukar,, missar en del, slår till med spärr och strike (hur stavar man egentligen???) för att sedan missa igen..Men det är alltid kul likom denna gång!

Innan dess promenerade jag för att fixa mina naglar. Ja det är något jag unnar mig att gå i väg och göra nu. så trött att göra det själv, håller inte när man snörar skridskor hela tiden och jag vill se fin ut på isen.. 30 min promenad dit och hem gjorde att jag tjänade 20 dollar och sparade på avgaserna + att jag själv fick en timmes friskluft och promenad=) Härligt! Det känns i vaderna i dag för hade sprungit intervaller på löpbandet innan. Tog ut mig ordentligt vilket kändes toppen. Skrämde bort min förkylning med=)

I dag blir det gym, ev. sightising om vi hittar något intressant att se för att sedan ha tacos middag och gå på bio, jätte stor biograf  intill, får se vad filmvalet blir...

Lite nyvaken tjej men med snygga naglar=)

Kommentera inlägget här :