Halloween!




Matvey som MC hammer och jag som sjökapten=) Det blev valen för halloween utklädningen detta år. Vi hade det jätte trevligt i går på vårat halloween party. Vi hade hyrt en bar intill hotellet där vi höll till. Öppen bar pch mat bjöds det på. Tur det bara är halloween en gång per år säger jag bara..

Men vi har haft en fantastisk dagen efter dag. Först sov vi ut, efter frukost och kaffe på starbucks var det tvätt dags. Efter det spenderade vi några timmar på ett fantastiskt spa. Ett av usa:s topp 10 och det kan jag inte annat än hålla med om. Det var otroligt bra! Jag hade en timmes massage sedan njöt vi bara av anläggningen. Det var olika bubbelpooler, bastu, steamroom, ljusterapi rum, värmerum och det bjöds på frukt, drycker, nötter och ordnat med morgonrockar, handdukar och filtar överallt. Fantastiskt helt enkelt!

Eftersom vi bor på ett casiono måste man ju självklart prova på att spela. Det gjorde jag för första gången i kväll och vi hade riktigt roligt. Slutade med 9 dollar vinst för mig, inte illa=) Tack för hjälpen Matvey!


Vi åt även utsökt västern middag på samma restaurang som sist gång jag var här, det är bara så himla gott!

Vilken dag säger jag bara...

Kommentarer :

#1: Maja

Shit så snygga ni är! Speciellt du som kapten! WOW! Hot mama (lillsofie eller cookie monster) ;-)



puss o kram

skriven
#2: Mamma.

Vow så snygga ni är!!!

Oh va det låter underbart med ett sådant spa. Precis vad jag skulle behöva när jag linkar omkring med mitt onda knä...

Njut och ha det skönt. Bra för kroppen att den äntligen får lite vila...:)

Nu ska vi åka och gratta kusin Mattis som blir tonåring i dag.

Må så gott och massor av kramar, mamma, pappa o Pontus.

skriven
#3: Sofie

Tack vad ni är gulliga!



pussss

skriven

Kommentera inlägget här :