Vilken dag säger jag bara...

Började med att vakna och ha nackspärr.. Kom bara plötsligt. Är inte på värsta viset men kan helt klart inte böja huvudet som jag ska. Himmelspiruett gick ej men med lite inprovisation fixade jag allt!

Inte nog med det och att det dessutom är 3 show day blev 2 stycken akut sjuk inför sista showen. Vi är redan 2 stycken borta så alla har fullt show schema redan som det är.. Men hur som helst så fixade vi det och showen rullade på som vanligt. Snacka om bra teamwork! Go D26B säger jag bara!

Fick beundrar brev i dag..Det var en liten tjej som lämnade ett brev till FCP (dom som säljer godis/leksaker) som var till tingeling. Antar att jag var hennes favorit. Så gulligt att man blir rörd. Såhär såg brevet ut.

Ska sova nu, 2 shower i morgon (vet inte vad som väntar då...) Sedan 5 timmar buss till Des Moines, IA.
Tack från Kearney, NE!

Kommentarer :

#1: Mamma.

Snyggt jobbat, visst måste ni vara ett bra team som fixar allt och så snabbt som det ska fixas.

Alltid kul med beundrarbrev, lilla Tingeling är väl populär bland alla småflickor.

Hoppas du piggar på dig, massage av Matvey kanske hjälper...:)

Många kramar från ett i dag riktigt blött och grått Bollnäs / mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :