Wicked!


Kom precis hem från musikalen Wicked. Den var helt fantastisk. Så duktika att sjunga, storyn bra, ja allt toppen! Har länge velat se den då alla säger att den är så bra och nu äntligen fick jag. Såg innan att den spelade här i Des Moines denna vecka men brydde mig inte om att kolla biljetter då Matvey är sjuk och inte vill gå. Men så i hissen på väg på yoga mötte jag en annan kille från Disney som precis hört om en utlottning av biljetter till billigare pris och frågade om jag ville hänga på, Självklart sa jag. Tur hade jag med för Alex som han heter vann=) Så för 25 dollar var fick vi se denna enastående musikal. Snacka om tur eller öded säger jag. Detta var mycket bättre än yoga för det kan jag ju göra när som helst...

Passar även på att gratta Kusin Bea som fyller år i dag, grattis från mig på 22-årsdagen!

Kommentarer :

#1: Mamma.

Vilket flyt... härligt med musical :)

Hoppas Matvey kryar på sig, Du får hälsa så gott.

Kram mamma.

Jag vill också passa på att säga ett stort Grattis till Bea, hoppas Du haft en bra födelsedag.

Varma födelsedagskramar från faster.

skriven
#2: Mamma.

Ps Jag glömde skriva att jag grattar på 21-årsdagen Bea. Gamla faster håller koll hoppas jag :)

skriven
#3: Bea

Haha, tack båda två!! :) Ja, faster du verkar ha bättre koll på den här saken iaf ;) Vi ses förhoppningsvis nånting i jul och Sofie, dig följer jag här! Kramar!

skriven

Kommentera inlägget här :