En helt vanlig måndag men ändå så speciell..

Ja måndagar brukar ju inte vara så speciella, de flesta är lite gruvsamma efter en helgs ledighet medan vi som lever tour liv ser fram emot måndagar då vi har några dagars ledighet framför oss.

Vi kom fram i god tid i går kväll till San jose då det bara var ca 40 min från Oakland. Vi var ut på en bar för en drink för att ta vara på en söndag för en gångs skull och inte behöva spendera den på en buss. Dock hemma i hyfsad tid så vi orkade upp idag.

Efter en skön sovmorgon åt vi brunch på en mysigt italienskt café, var och handlade lite mat, ja vanliga sysslor som även vi gör. Men sedan går det inte att komma i från att vi lever otroligt bra. En helt vanlig dag kan vara så speciell. Vi bor på ett jätte fint 5 stjärnigt hotel mitt i downtown. Stora frächa rum, walk in closet, badrum med dusch, badkar och separat toalett, stor spegel med spotlight för att sminka och blåsa hår. Känns som jag lever i sex and the city=) De har spa här och ett stort pooldäck som var lite oväntat då vi trodde sommaren var slut även för oss. Vi utnyttjade det och njöt av lite sol. Jag unnande mig sedan massage och spa avdelningen med bubbelpool steamroom och lång härlig dusch. Efter det väntade härlig rysk middag som Matvey lagat. Snacka om att ha det bra!

Det var välbehövligt och en skön dag!

Brunch och pool däck

Kommentera inlägget här :