Kan man bli mer rörd???

Fick i dag höra från en tjej, vars familj är här och tittar på showen att de suttit vid en liten tjej som hade en tingeling leksak och henne som favorit. I slutet av första akten av showen stänger tingleing hela showen och direkt när kuliserna var stängda började hon grina och ville ha tingeling tillbaka på isen..Jag blir helt rörd när jag hör sånt och inser vilket fantastiskt jobb jag har.

För övrigt rullar allt på och vi kämpar på. 2 shower i dag + träning med Tony. Han såg redan framsteg sedan sist trots att det ej gått lång tid.. Vi har nu fått i hop rapunzel numret som vi vill göra understady för. Fick hjälp med numret i dag och ett stort steg framåt. Ska kämpa som bara den för att klara det! Det är ett mål nu!

Måste sova nu, 3 shower i morgon. Somnar proppmätt då vi var ett gäng som blev bjudna på den italienska resturangen jag och Matvey var på innan som är känd och har kanon mat. Vi hade gjort en meet and great (foto för familjer med figurerna) för sara vår TC (hon som har hand om reser och allt planering) då hon är härifrån. Det  var hennes tack till oss. Så himla generöst av hennne. Jag som inte äter pizza så ofta har redan ätit det 2 gånger denna vecka men detta är något i klass för sig. Känns tom med bra trots att morgon dagen börjar med invägning. Men inget jag oroar mig för nu då vi jobbar stenhårt!

Natti natt

P.S Ledsen att det blir långa och tråkiga inlägg utan bilder men lovar att det kommer så fort  jag får tid och internet...

Kommentarer :

#1: Mamma.

Synd att den lilla tjejen inte fick träffa Tingeling då...

Glädjs med era framgångar... All Lycka i fortsättningen också!!!

Tråkiga inlägg... NEJDÅ! Men längtar givetvis efter bilder... :)

Massor av kramar från din familj, mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :