Opening night!

Det säger man alltid om första showkvällen för veckan och det är i kväll. Är redo för det, har haft 2 nästan 3 helt lediga och sköna dagar. Med mycket sol och bad. Vi har varje dag tagit vara på solen för detta är nog sista. Rena sensommaren är det,ca 20 grader och solen är jätte varm när man ligger vid poolen. Vi har faktiskt fått lite färg=)

I går var det poolen som gällde, där gjorde vi yoga 1 timme, underbart skönt! Sedan var jag med några tjejer till ett shopping center och handlade, stolt för jag handlade bara smink och rengöringskräm som jag behövde, inga kläder eller strunt...Fick även i uppgift att handla skor åt Matvey då han inte ville åka bara för det..Som tur var passade de bra och han gillade dem. När jag kom hem väntade nylagad god middag. Tänkte på er mamma och pappa då för så brukar det ju vara hemma med..=) Efter det var det gymet som gällde en sväng.

Måste kila, har ett PR innan showen så behöver gå lite tidigare.

Vi fick en tårta med showens bild, opening night i San Diego. Detta blev min bit=)

Kommentarer :

#1: Mamma.

Allt låter härligt...

Tjejerna shoppar och killarna lagar middag... ja det är ju faktiskt så att de hellre lagar mat än shoppar... och vi har väl inget mot det...:)

Tingeling på tårtan var väl passande.

Lycka Till med alla shower nu!

Massor av kramar mamma.

skriven
#2: Татьяна.

То, что лежит на тарелке, может сьесть только Муха,которая живет на тарелке!!!)))А кому достался остальной большой сладкий кусок торта? У кого такой большой и круглый живот? Опасаюсь спросить...

skriven

Kommentera inlägget här :