Redan hittat en favorit stad för denna tour!

Är säker på att San Diego kommer att ligga med i topp 3 denna tour för detta är en kanon stad. Härligt väder och massor att se och göra utan att vara för stor stad. Önskar vi hade mer tid här..Vi började jobba i dag redan så har bara haft 2 helt lediga dagar. Men dem tog vi vara på och han massor. Så ska inte klaga.

Sönadag:
Härlig morgonyoga på högsta våningen i strålande sol och utsikt över staden och havet. Kan inte bli bättre start på dagen. Sedan lunch på kända Filippi´s Pizza grotto, en italiensk resturang sedan 1950, (vi bor mitt i downtown i  little Italy), samt sightsing i downtown, Seaport village och hamnen i härligt väder. Sedan var jag och fick manikyr och pedikyr då det var välbehövligt=) På kvällen var det opening night party som var lyckat. Även det på rooftop till solnedgång denna gång.

Måndag:
American breakfast på Dennis då vi tog lite sovmorgon efter en partykväll. Dock inte allt för sent då vi skulle till seaworld. Det var jätte bra! Kul och fin park med alla dess olika djur och karuseller. Jag älskar delfiner så delfinshowen var min favorit. Var som ett barn på nytt. Kvällen ägnades åt mathandling och förberedelse inför dagen då reharsals och genrep väntade.

Nu är vi i full gång igen. Mer reharsals och genrep i morgon samt riktiga premiären. Kommer bilder från allt senare då internet knappt fungerar. Redan arg då jag har massor att göra men bara att ge upp och sova istället..

Nattinatt

Kommentarer :

#1: Mamma.

Låter härligt... skulle gärna vara där med Er...:)

Lycka Till, kram mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :