Torsdag 27/10, världens längsta dag...

Tack gode gud att dagen är slut..Vakande 4.30 för early morning PR. en timmes PR, en liten tupplur för sedan mer PR. Direkt efter det började presentations: 10.00-15.00. jag gjorde 5 nummer så det var hålla i gång hela tiden som gällde..Lite som tävling, uppvärmning 10 min för ett nummer, sedan visar alla det för att fortsätta så genom hela showen. Jobbigt då nerverna är med och vara på spänn hela tiden så tar på krafterna..

Men jag överlevde och det gick bra. Rapunzel som vi helst vill bli understady för och har jobbat mest för gick bra. Bara positiv feedback så nu bara att hoppas och vänta och se hur det går. Lejonkungen samt mina 2 solon gick ok. Bra för att inte ha tränat dem tillräckligt.

Sedan hade vi en show på det vilket var tufft..Mina ben var helt slut efter det då jag även kört  ett benpass på gymet dagen innan så bara till att hälsa träningsvärken välkommen. Som tur var gav Matvey mig en smärtsam men välbehövlig massage. 00.30 somnade vi utmattade för att sedan vara uppe 8.00 i morse för 2 shower. Fast det är fullt upp och rätt påfrestande går det bra då det är så himla roligt!

2 dagar kvar i Sacramento nu innan det bär av till Reno nästa och lite lång ledigt.

Trevlig helg på er alla!

Kommentarer :

#1: Mamma.

Skönt att höra att det gick bra. Ja nog hörs det att ni trivs allt... så intensivt och ändå tycker ni att det är så kul, så är det nog inte på alla jobb... så passa på att njuta :)

Lycka till med alla shower nu och ha sedan en riktigt skön och välförtjänt ledighet.

Massor av kramar från familjen.

skriven

Kommentera inlägget här :