Cookie monster


Det var mitt namn i dag..Eller snarare varför har du dödat cookie monster?? Jag hade min blåa fleece tröja på mig i dag och matvey tycker den ser ut som denna figur..Alltså måste jag ha dödat honom för att kunna ha min tröja på mig..Är det så måste jag säga att det lätt är värt det för detta är den bästa fleece jag någonsin köpt! Den är så underbart skön och varm. Behövs inte riktigt här i varma Florida men vi skulle vara färgglada i dag då det filmades under reharsals. men lovar att den kommer bli väl använd i vinter!

Annars är allt bra här, full rulle hela tiden. Dagarna är långa, 8-20 i dag..vi börjar köra full show nu och tränar med fler och fler kostymer. Det börjar brinna i knutarna för att få i hop allt tills premiär 5 oktober på riktigt. Men alla sliter och kämpar på bra så vi kommer fixa detta. Bara att ha tålamod och kämpa på nu in i det sista.

Så här såg jag ut i dag=)

Kommentarer :

#1: Lisette

Sötnos, du är så duktig! Jag saknar dig vännen!

Puss

skriven
#2: Maja

Haha.. cockiemonster får bli mitt nya smeknamn på dig... lillsofie.. det passar sig liksom inte längre nu när du är vuxen :-D



Puss o kram

skriven
#3: Sofie

Ja så liten är jag ju faktiskt inte längre..Men cookie monster vet jag inte om jag är!?



saknar er med Maja och Lisette!

puss kram

skriven
#4: Sirran

Tjo! Härlig fleece tröja, men att du slaktat "the cookie monster" är INTE acceptabelt soffan! hahhah! Du har dödat monstret, och jag käkar hans kakor känns det som. Mr. Coursen har jagt alla hans kakor i en megastor burk i godisbyrån för att inte mössen ska käka upp dem. Så typiskt, trodde de skulle bli slängda så jag slipper käka dem hela tiden =)

jo du, skype idag, torsdag, inte imorgon!! kan ej!

skriven

Kommentera inlägget här :