Disney world!





Detta är lite bilder från vår dag på på Disney world i söndags som var fantastisk, ja precis som en dröm nästan för alla parker är som olika världar och helt otroligt hur stort det är. Vi var där från 10-22 så det blev en lång dag med mycket gå men lätt värt det! Vi han vara i 4 olika parker: magic kingdom, hollywood studios, epcot och animal kingdom. De är de 4 största parkerna men det finns även 2 vattenparker och en till tror jag..Man åker buss, båt eller tåg mellan dem, det kanske säger lite hur stort det är. Alla parker har sitt tema och det finns några karusseller i var park. De var skit skoj! Sedan är det shower, filmer samt kan man möta alla figurer mm. Ja man blir barn på nytt när man är där! Sista bilden visar vilken karaktär du är efter att ha svarat på några frågor, lite komiskt att jag blev Ariel men det är ju faktiskt sant=). Jag älskar den karaktären mer och mer!

Jag är så stolt och glad som har det jobb jag har, fatta vilken förmån vi har som får åka till Disney world helt gratis för det kostar... Vi fick även gå fastpass kö till karuseller om det var lång kö för att vi jobbar för dem. Vi bara sträckte på näsan och gick stolta! Men nu är det hårt jobb och långa dagar som gäller i 2 veckor till. Men det är lätt värt det, det känns toppen!

Kommentarer :

#1: Bea

Ååå, så fantastiskt! Och vi är väldigt stolta över dig!! KRAM

skriven
#2: Sofie

Tack Bea! Hoppass allt är bra med dig! Hur ser planerna ut, blir det resa? kram

skriven
#3: Bea

Allt är bara bra här, kom precis tillbaka från en helg hemma. Yes, resa blir det. Bokad och klar så 27 december åker jag=) Längtar ihäl mä!!=P

Fortsätt blogga så bra som du gör. Ska bli så spännande att se dig i kostymerna!=) Kram

skriven

Kommentera inlägget här :